loading...

9966

  کد آوای انتظار همراه اول جاده هراز معین زد لحظات خود را به یاد ماندنی کنید در پیشواز کده / کد آهنگ پیشواز معین زد تو همه برای منی و من اگه تو نباشی چه بی کسم برای همراه اول با شنیدن آنلاین و

♥حسـ ــین♥ بازدید : 219 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1400

 

کد آوای انتظار همراه اول جاده هراز معین زد

لحظات خود را به یاد ماندنی کنید در پیشواز کده / کد آهنگ پیشواز معین زد تو همه برای منی و من اگه تو نباشی چه بی کسم برای همراه اول با شنیدن آنلاین و روش فعال سازی

Code Pishvaz Hamrahe Aval Moein Z Called Jade Haraz With Play Online

کد آوای انتظار جاده هراز معین زد همراه اول

” انقده تو خوبی که در عجب من به گرد پاتم نمیرسم ”
” بهتره که دورم نشی ازم خنده هات برای دل منه ”
” کل سرزمین وجود تو حق منه آب و گل منه ”
” با تو بهترم با تو بهترم گل فقط برای تو میخرم ”
” حرف تو به گوشم میره فقط من برا عالم همه کرم ”

1- کد ترک اول: 92537

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

همه کس و کار دل منی آروم و قرار دل منی
با تو خوب و بد واسه من یکی پاییز و بهار دل منی
چشماتو بپوشون تو از همه اون نگات تمامش مال منه
جاده ی هراز توی موهات پر پیچ و تاب و قر و قمه

2- کد ترک دوم: 92538

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

” جلو چشام راه برو برام هر قدم یه شعر واسه گفتنه ”
” قهر نکن که قهرت برای من بهترین دلیل واسه مردنه ”
” قربون گلای روی پیرهنت اون چادر رنگی پوشیدنت ”
” دست اگه رسید روزی به دهن قول میدم و میام و میگیرمت ”

3- کد ترک سوم: 92539

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

» فعال سازی کد ها: با شماره گیری *10*22# و یا ارسال کد همراه اول معین زد جاده هراز به شماره 8989

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو