loading...

9966

شما خونتون مورچه داره نه نداره!! ♩♪شما خونتون مورچه داره نه نداره انگاری داره نه نداره ♩♪پس چرا میلرزه تنم آتیش گرفته پیرهنم!!انگاری داغه بدنم شما خونتون مورچه داره… ♩♪پس چرا من تب میکنم فکرای

♥حسـ ــین♥ بازدید : 905 پنجشنبه 16 شهریور 1402

شما خونتون مورچه داره نه نداره!! ♩♪
شما خونتون مورچه داره نه نداره انگاری داره نه نداره ♩♪
پس چرا میلرزه تنم آتیش گرفته پیرهنم!!
انگاری داغه بدنم شما خونتون مورچه داره… ♩♪
پس چرا من تب میکنم فکرای بد بد میکنم…
عشق تو ور رد میکنم شما خونتون مورچه داره ♩♪
♯شما خونتون مورچه داره تو چشات مورچه داره!!
لای کتابات مورچه داره لباسات مورچه داره… ♩♪
شما خونتون مورچه داره تو چشات مورچه داره ♩♪
لای کتابات مورچه داره لباسات مورچه داره…
حمومک مورچه داره دوروبرش کوچه داره جون!! ♩♪







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو