loading...

9966

دانلود آهنگ جدید مسعود محمد عشق رویایی Download New Music Masoud Mohammad Eshghe Royayi آهنگ جدید مسعود محمد بنام عشق رویایی تو دلیل خوبه حال پریشون منی تو خودت میدونی نیمه ی پنهون منی متن آه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 177 دوشنبه 16 فروردین 1400

دانلود آهنگ جدید مسعود محمد عشق رویایی

Download New Music Masoud Mohammad Eshghe Royayi

آهنگ جدید مسعود محمد بنام عشق رویایی

تو دلیل خوبه حال پریشون منی

تو خودت میدونی نیمه ی پنهون منی

دانلود آهنگ جدید مسعود محمد عشق رویایی

متن آهنگ عشق رویایی از مسعود محمد

تو دلیل خوبه حال پریشون منی

to dlil khobh hal prishon mni

تو خودت میدونی نیمه ی پنهون منی

to khodt midoni nimh i pnhon mni

توو همون لحظه اول بهت دلبستم تا ابد پیشت میمونم تا تهش پات هستم

too hmon lhzh aol bht dlbstm ta abd pisht mimonm ta thsh pat hstm

طرح لبخند تو نیمه جونم شده طرز نگاهای تو امیده خونم شده

trh lbkhnd to nimh jonm shdh trz ngahai to amidh khonm shdh

دل تو با دل من دیگه آرومه دیگه اینو از خودم نمیگم اینو چشمات میگه

dl to ba dl mn digh aromh digh aino az khodm nmigm aino chshmat migh

تو واسه من همه ی دنیایی عشق رویایی تو واسه من همه ی دنیایی

to oash mn hmh i dniaii ashgh roiaii to oash mn hmh i dniaii

مگه میشه آخه این همه زیبایی عشق رویایی عشق رویایی

mgh mishh akhh ain hmh zibaii ashgh roiaii ashgh roiaii

واسه بدست آوردنت حال خوبی دارم تورو که میبینم وای چقد خوشحالم

oash bdst aordnt hal khobi darm toro ke mibinm oai chghd khoshhalm

من فقط کنار تو حس عجیبی دارم تورو میخوامت میدونی خیلی دوستت دارم

mn fght knar to hs ajibi darm toro mikhoamt midoni khili dostt darm

ترانه آهنگ عشق رویایی از مسعود محمد

توو همون لحظه اول بهت دلبستم تا ابد پیشت میمونم تا تهش پات هستم

too hmon lhzh aol bht dlbstm ta abd pisht mimonm ta thsh pat hstm

طرح لبخند تو نیمه جونم شده طرز نگاهای تو امیده خونم شده

trh lbkhnd to nimh jonm shdh trz ngahai to amidh khonm shdh

دل تو با دل من دیگه آرومه دیگه اینو از خودم نمیگم اینو چشمات میگه

dl to ba dl mn digh aromh digh aino az khodm nmigm aino chshmat migh

تو واسه من همه ی دنیایی عشق رویایی تو واسه من همه ی دنیایی

to oash mn hmh i dniaii ashgh roiaii to oash mn hmh i dniaii

مگه میشه آخه این همه زیبایی عشق رویایی عشق رویایی

mgh mishh akhh ain hmh zibaii ashgh roiaii ashgh roiaii

واسه بدست آوردنت حال خوبی دارم تورو که میبینم وای چقد خوشحالم

oash bdst aordnt hal khobi darm toro ke mibinm oai chghd khoshhalm

من فقط کنار تو حس عجیبی دارم تورو میخوامت میدونی خیلی دوستت دارم

mn fght knar to hs ajibi darm toro mikhoamt midoni khili dostt darm







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو