loading...

9966

متن آهنگ میدونستم آروین Lyrics Music Arvin Midoonestam ترانه و شعر آهنگ میدونستم آروین با تو انگار توو یه عالم و حس دیگه ام به جز تو دل به کسی دیگه هرگز نمیدم انگاری فقط آرزوم اینه هرچی بگی م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 13 جمعه 24 بهمن 1399

متن آهنگ میدونستم آروین

Lyrics Music Arvin Midoonestam

متن آهنگ میدونستم آروین

ترانه و شعر آهنگ میدونستم آروین

با تو انگار توو یه عالم و حس دیگه ام
به جز تو دل به کسی دیگه هرگز نمیدم

انگاری فقط آرزوم اینه هرچی بگی من
با یه خنده بگم رو حرف تو حرفی نمیگم

میدونستم مثل تو دیگه پیدا نمیشه
قد تو کسی توو دل جا نمیشه میدونستم

میفهمیدم حرفهای تو واسم خیلی جدیده
دل به من مثل تو کسی نمیده میترسیدم
دل تو جز من مال کسی شه این محاله

تکست آهنگ میدونستم آروین

هنوزم دلم گیره بدون تو میمیره
بگو جز تو کی رو دارم از تو دست بر نمیدارم
دیگه دل بده به دل من پای درد و دل من میشینی

میدونستم مثل تو دیگه پیدا نمیشه
قد تو کسی توو دل جا نمیشه میدونستم

میفهمیدم حرفهای تو واسم خیلی جدیده
دل به من مثل تو کسی نمیده میترسیدم
دل تو جز من مال کسی شه این محاله

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو