loading...

9966

متن آهنگ خواهر هویار Lyrics Music Hooyar Khahar ترانه و شعر آهنگ خواهر هویار یه خواهری دارم که هیچکی نداره از توو چشاش هرشب میباره ستاره دل بیقرار تو این دنیا کنار تو عشقه یه خواهری دارم ابر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 179 جمعه 24 بهمن 1399

متن آهنگ خواهر هویار

Lyrics Music Hooyar Khahar

متن آهنگ خواهر هویار

ترانه و شعر آهنگ خواهر هویار

یه خواهری دارم که هیچکی نداره
از توو چشاش هرشب میباره ستاره

دل بیقرار تو این دنیا کنار تو عشقه
یه خواهری دارم ابروهاش کمونه

من از دلش نگم خیلی مهربونه
دل بیقرار تو این دنیا کنار تو عشقه

خواهر تو گل ناز منی محرم راز منی
پر پرواز منی دوست دارم

خواهر تو گل ناز منی محرم راز منی
پر پرواز منی دوست دارم

تکست آهنگ خواهر هویار

پاکی مثل فرشته تو دلت بهشته
ای جان ای جان ای جان

عاشقتم هر دم دور تو میگردم
ای جان ای جان ای جان

خواهر تو گل ناز منی محرم راز منی
پر پرواز منی دوست دارم

خواهر تو گل ناز منی محرم راز منی
پر پرواز منی دوست دارم

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو